torsdag 5 november 2009

cant they make up their mind?

Vaknade nyss av ett telefonsamtal. Självklart råkade jag trycka bort det mitt i all förvirring. Men en stund senare ringde det igen.
Det var från Nuklearmedicin. Som kom med dåliga nyheter,igen. Tydligen så var det något med kameran som dom skulle fixa, så undersökningen kanske blir av på lördag. Jättekul,verkligen. Då jobbar ju gubben *suck*.
Dom skulle iaf höra av sig senare under dagen. Hoppas på bättre nyheter, för jag vill verkligen få det överstökat. Igår var jag hos gudsonen och hans mamma stasade mina fötter för att hitta lämpliga blodkärl som dom kan sticka i.
Nålrädd som man är ska jag förbereda mig med Emla kräm. Men nu har jag ju streck på fötterna för ingenting.
Igår kväll satt jag säkert över 2 ½ timme och fixade med en julklapp som jag skrev om här nere. Nu vet jag att det kommer att bli skitbra. Vem det är till kan jag ju inte skriva, av förklarliga skäl. Men jag vill ha en sådan jag också sen.
Ska fortsätta lite till med saken nu. Ni anar inte hur kul det är :)

Inga kommentarer: