onsdag 18 november 2009

bloggar

Genom Georges blogg (från Himlen kan vänta), hittade jag till denna tjej, livet är bra orättvist. Men det hindrar henne inte från att leva och ta vara på den tid hon har kvar.

Sen fick jag veta av syrran att hennes kompis hade sagt att jag som får cellgifter inte får hålla i småbarn,då det går ut ur huden, och det måste jag dementera. För det första har läkaren inte sagt något om det(och dom informerar om allt då man börjar med nya mediciner), för det andra äter jag en så låg dos jämfört med cancerpatienter och för det tredje är det bara min kropp som drabbas och ingen annans. Då var jag farligare att vistas med efter PET scan undersökningen. Hade det varit så hade flera miljoner människor inte fått hålla i sina egna barn.

2 kommentarer:

Södralycke sa...

Ja, livet kan verkligen vara orättvist..... Ibland förbannar man sin egen situation men man har det egentligen ganska bra.....

Ha en skön kväll Kram Johanna

Camilla sa...

Södralyck: Ja när man läser vad andra går igenom, känns sitt eget problem ganska litet.hoppas att allt är bra med dig.kram