fredag 23 november 2012

v 13

                                                             "Svullen tarm mage v 13"

Idag är sista dagen på v 13. Jag har haft en dag då jag bara kunnat ligga ner/ springa på toan för att spy, och två dagar på rad där jag fått behålla maten. Denna morgon börjar med att jag vaknar illamående, så innan frukosten fick man gå och spy.

 Nu har jag dock fått i mig frukost och illamående medicinen, så nu väntar jag bara på att den ska verka. Är ledig idag, men måste ner på stan och göra ett ärende och sen ska jag möta upp Andreas efter att han slutat jobba.

Har kommit i kontakt med ett gäng tjejer som ska ha barn i maj, och det är så roligt och givande att prata med dem. Alla är ju före mig, och det jag går igenom nu, har de flesta också gått igenom, så minsta lilla undran, så får man ett svar.

Nu är det dags att ta tag i disken, man måste ju försöka vara till nån nytta :p

2 kommentarer:

klara sa...

Kul att följa nån som är i samma vecka :)
Hoppas du mår bättre snart!
Kram

Camilla sa...

Klara: Visst har jag pratat med dig på forumet :)?? Kul att se lite gravidkläder, gick idag och suckade över det tråkiga tröjutbudet :p byxor har jag köpt :)