söndag 18 november 2012

jobbfest






Det blev en försenad Halloweeninspirerad personalfest med tema orange. Jag lånade mammas orangea tunika och hade orangea armband. Maten vi blev bjudna på var italiensk buffé och alkoholen köptes för en vinst som jobbet vann. Jag har märkt att jag knappt klarar av att dricka så mycket dricka för tillfället, för jag blir så vansinnigt rapig. Mat klarar jag heller inte av att äta så mycket av (för några veckor sen var jag hungrig direkt efter mat). Nu sväller tarmana upp så det bara blir obehag.

Det kommer att lägga sig så småningom, men det är lustigt hur kroppen förändras på så kort tid.

Vi lekte lekar (anpassade för att vi gravida på jobbet också skulle kunna vara med) och mitt lag vann (som vid förra festen) och vinsten blev varsin biobiljett till Skyfall, så nu får jag och Andreas gå på bio inom en snar framtid.

Det var en trevlig kväll, men lugn, av förklarliga skäl. Kul att få umgås med alla på ett privat plan, och slippa ur jobbkläderna :).

Inga kommentarer: