måndag 11 oktober 2010

Klädutmaning

Jag erkänner att jag blivit inspirerad och motiverad av Alexandra . Men min utmaning är lite annorlunda. Just nu går jag igenom alla kläder jag äger och sorterar som bara den. Hitintills kommer 26 tröjjor att få lämna detta hem och skänkas till Myrorna.
Jag gör detta för flyttens skull, och nu har jag lovat mig själv att inte köpa mer onödiga kläder, då jag faktiskt har en massa fint som ligger i garderoben. Så Alexandras klädutmaning blir lite av min också, då jag nu får använda plagg som glömts och gömts.
Bra för ekonomin om inte annat, då allt kommer att gå åt till möbler för nya lägenheten :)!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja det är skönt att rensa bort sånt man aldrig kommer använda och hitta sånt som man faktiskt glömt bort! :) Kanske har du något som jag skulle gilla haha :P

Anonym sa...

mycket förståndigt tycker jag, använd det du har, för det finns mycket snyggt i garderoben.

Camilla sa...

Anna: ja det är tokigt vad man sparar på sig, och vad man tror att det betyder. Så nu tog jag´tag i saken, och det känns faktiskt bra :) ut med skiten hehe!

S. sa...

Bra, men om det är fina kläder du vill göra dig av med så kan du ju sälja på Tradera och tjäna en liten slant.