söndag 10 oktober 2010

Kallt

Snacka om att vädret kan ljuga. När man kikade ut var det strålande sol och blå himmel.

"Perfekt tänkte jag. Då blir det en promenad. Fick faktiskt med mig Andreas och när vi klev ut ur dörren var det svin kallt. Så vi fick gå in igen och klä på oss lite varmare kläder.
Slutdestinationen för vår promenad blev JYSK och Rusta.

Vi provlåg sängar (vi måste köpa en nu när vi ska flytta), och när jag såg att den sänggavel jag ville ha skulle utgå ur sortimentet fick vi eld i byxorna. Dessutom hade dom väldigt bra priser i några dagar till, så imorgon ska vi beställa en säng *hallelulja moment*.

På onsdag ska vi få åka och kika lite mer noggrannt på lägenheten. Då ska måttstocken fram. Det gäller ju att börja planera i tid. För Andreas kvittar det, för honom kunde vi lika gärna vänta till sista veckan. Men Hallåååå, sån är verkligen inte jag :p!!

Inga kommentarer: