torsdag 28 oktober 2010

Älskade Musse

Man blir nästan sugen att köpa denna tallrik från Lagerhaus enbart för motivets skull. Det är ju Musse mitt i prick.







När Musse levde fanns det inte tal på att använda systemkameror, därför är kvalitén på bilden inte den bästa. Men Musse var världens gosigaste, snällaste och mysigaste kanin jag någonsin träffat. Han älskade att bli buren som en bebis (inte många kaniner verkar klara av att ligga på rygg), och när jag la mig ner så kom han alltid och lade sig vid min axel.

När man ropade på honom blev han alltid så glad och kutade runt i sin stora fina bur. Han avskydde morötter men blasten var en favorit. Blåbär var godis och blåbärsriset likaså.

En väldigt speciell kanin som för alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta! Han var som en i familjen!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hanna har köpt sådana tallrikar, supersöta ju!

Camilla sa...

Elin: jag vet :p Men det är bara kaninmotivet jag vill ha :p