tisdag 26 oktober 2010

En lugg, flera luggar..

Det var först när jag började med Remicade som håret började falla av. Trots att jag var uppe i flera tabletter Medrol så fick jag ändå behålla håret, men ganska fort efter första behandlingen började man se stora tussar med hår i borsten.
Nu börjar håret att växa tillbaka igen, och det är ingen vacker syn att ha luggen uppsatt med hårnålar för nu får jag helt plötsligt två luggar i en.
Hade tänkt försöka spara ut min lugg och det går sakta framåt. Men för tillfället är håret och jag inte vänner. Nästa gång jag åker hem ska jag dock be min syster hjälpa mig med den hemska utväxten.


Nu är det tisdag så snart ska jag ta Medrol igen, men nu behöver jag bara ta 5 tabletter. Hoppas bara att illamåendet håller sig långt borta, för ikväll är jag alldeles för upptagen för att må illa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också kvar min bebislugg. :)

Camilla sa...

Skruttplutt: Jag hade bara ytterst lite, men nu när håret börjar växa ut igen(då man tappat så mycket) så ser det ju inte riktigt klokt ut :-o haha