onsdag 30 december 2009

sjukhuset

Nu har jag precis stigit innanför dörren efter att ha spenderat 9 timmar på sjukhuset. Den här gången var det inte för min räkning. Att sitta på sidan om känns konstigt, det brukar ju vara jag som ligger på sängen.
Den här nyår känns inte alls speciell. Känns inte lika viktigt att "fira". Imorgon kommer mamma upp, och då ska vi tillsammans åka till sjukhuset med lite förnödenheter. I salen finns ingen tv, så nu ska vi dit med en bärbar dvd med många filmer så att pappa slipper vara så uttråkad.
Nu har jag lite att ta igen innan morgondagen. och tiden känns inte som om att den räcker till.Varför är det alltid så?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har din pappa blivit akut sjuk :-( ? Hoppas att du har det okej trots allt och att elände kom 2009 och att 2010 blir ett bättre år!

Kram Anna-Lena

Camilla sa...

A-L: Mmm, det blev ett tokigt slut på det här året. Det blir säkert bra snart, men jag håller tummarna hårt ändå. Gott nytt år på dig!