söndag 6 december 2009

2a advent

Systerdottern hade innebandymatch idag och när man ändå var hemma så åkte jag självklart dit.En vinst,en oavgjord och en förlust blev det. Men det var roligt att se. Mellan matcherna passade vi på att gå på stan en sväng, men köpte dock inget.

När sista matchen var spelad åkte vi till min kusin som blivit pappa för första gången. Pojken var nu 3½ vecka, och man blir ju ganska sugen när man ser ett sånt sött barn. Snart är det dags för tvn, flera bra program efter varann så jag har det jag gör ikväll.
Hoppas ni haft en bra söndag!

2 kommentarer:

Nygammalt sa...

Åååååh jag vill också vara hemma.
Gillade din skylt skarpt som du köpt på HRH =)

Camilla sa...

Nygammalt: Det är synd om dig som måste jobba.Idag kommer lilla L hit efter skolan, så då får vi leka lite :) det fanns några roliga skyltar, men dom säljs som smör!