fredag 25 december 2009

Julafton i bilder

På morgonkvisten hade vi besök av ekorren som mumsade i sig fåglarnas mat. Ekorren brydde sig inte så mycket om mig, då jag endast stod en meter ifrån honom tillslut (jag antar att den var en han men rätta mig om jag har fel ;))



På förmiddagen åkte vi till gravarna för att göra julfint hos mor- & farföräldrarna. När vi var påväg till kyrka nr 2 och hade parkerat la vi märke till en polisbil som parkerat bakom oss,med blåljusen på. 2 aspiranter som åkte runt och dom hade följt efter oss en bit, och vi hade inte lagt märke till dom, så vi fick alla ett gott skratt och självklart var det inget som vi hade gjort.







I julklapp fick jag ett stativ, en fjärrutlösare,smink,frisörshampoo, presentkort för en ansiktsbehandling,böcker, en MariMekko/Iittalaskål och doftljus. Så det blev en bra jul för min del.
Vi diskuterade om vi skulle vara utomlands nästa jul, men det får vi ta då :)

Inga kommentarer: