torsdag 3 december 2009

Before we go...

Betar av listan att göra för fulla muggar. Mycket saker ska vara gjorda innan vi åker och jag har snart gjort hälften. Vem vill komma hem till ett lortigt hem, när man har ett ton tvätt att ta hand om?
Är fortfarande öm på armarna, men det lustiga är att "svin" armen (den vänstra) ömmar mindre än pneumokock armen. Och då jag tog första dosen förra månaden hade jag så ont att jag inte kuna sova på sidan på 4 dagar, och nu känns det knappt. Men det tackar jag för.
Höll nästan på att ramla ur soffan när jag läste gårdagens artikel på Expressen. Hur sjukt är inte det här? Och vad tänker de högre uppsatta? Det är nästan man önskar att dom fått känna på hur det är att vara sjuk, hur det är att inte ens kunna ta på sig sockarna själv, att behöva bli matad, ständig smärta. Ja ni förstår nog var jag vill komma!
Nu ska jag plöjja igenom alla sidor jag ska kolla och sen ska jag återgå till sysslorna. I got things to do you know!

2 kommentarer:

bc.svensk Online sa...

Jag skrev på familjeliv,men vart avstängd där för att jag gjorde reklam för våran hemsida:
http://www.bcsvensk-tattoo.se/ ,så jag kan inte svara där föräns i morrn,så du får svaret här =)
Jag vet vem som gjorde den ,det är en tjej som är av ngn anledning "är arg på mej" (fast då en gemensam vän frågade vad jag gjort,fanns inget svar...rimmade dåligt )
Men hur som ,så vart jag avsträngd ett dygn efter att hon anmält mitt inlägg.

Det jag skulle skriva till dej var :

Trist anledning att åka hem,men skönt att få komma hem & umgås med familjerna=)
Hoppas ni får en mycket bra helg.
& jag håller med dej helt och fullt Camilla,det är mycket,mycket skönare att komma hem till ett ny städat hem,utan att börja med att arbeta =)

Du kan ju om du vill skriva i tråden på FL,varför jag inte skriver mer idag om du vill =)

Ha en super bra helg nu & passa på å njut av hemma vistelsen =)

kram Carro

Camilla sa...

Carro: vad tråkigt, hoppas du kan hitta på något dessa 24 timmar. Vi hörs framöver.kram