söndag 13 december 2009

3e advent

Snart jul,men ingen snö i sikte. Nu får vädret skärpa sig och ge oss det så man kommer i julstämning. För det har jag inte just nu. Har hostat igenom hela helgen, det började i torsdags och nu har jag blivit hes. Så nu måste jag nog kontakta Reumaten så att dom är medvetna om det när jag ska ta blodprov i veckan.
Är det något och det är helg ska jag kontakta akuten, men jag tror knappast att jag lägger 300 spänn för hosta. Sist jag var där fick jag spendera 7 timmar i ett rum och fick endast 2 alvedon,så det gör jag ju inte om den närmaste tiden. Jag har ingen feber så allvarligt sjuk är jag nog inte (får jag hosta utan anledning ska man genast kontakta läkaren).
Har ingen inspiration heller när vädret är som det är, så kameran har jag knappt lyft de senaste dagarna. Nu vill jag spola fram tiden så det blir julafton, synd bara att man inte kan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nyligen varit på miniakut 300 och lite smärtstillande och konstaterade att PC jag äter hjälper inte ( helt ovanligt är ju inte det att PC inte biter på mig) Så Never ever again 300 för att få bekräftat det man redan visste Har en infektion i ansiktet kanske ögat kanske tänderna kanske bihåleinfektion vem vet ? Inte läkaren jag träffade i kväll iaf!

Kram Anna-Lena

Camilla sa...

A-L: ah men det är väl typiskt :( när ska det få vara bra liksom! Krya på dig,kram kram

polly sa...

vinkvink. titta vem jag hittade i bloggvärlden! =) kommer du ihåg mig? kramkram!

Camilla sa...

Nämen hej Polly :), hur är det med dig?