tisdag 8 december 2009

4e sprutan...

Nu har jag vaccinerat mig för 4e och förhoppningsvis sista gången på mycket länge. 4 sprutor på 5 veckor så nu får man förvänta sig några dagars armvärk (som om att jag inte fått nog av det) och det enda som fattas är ett blodprov,sen kan behandlingen börja.
Idag fyller syrrans pojkvän år så ikväll ska vi på kalas. Det har blivit många tisdagsfödelsedagar för mig i år, anledningen till att jag märkt av det är ju pga medicinen. Måste redan äta kl 14 om jag ska kunna få fika ikväll.
Imorse vaknade jag av att systerdottern kom in till mitt rum och strök mig på kinden. Hur gulligt är inte det? Världens bästa systerdotter är vad jag har. Vilken minut som helst kommer dörrklockan att plinga och L komma hem från skolan.
Måste göra iordning lite mellanmål till henne nu bara, sen ska jag se på Bridezilla på tv400 (mycket underhållande att se hysteriska blivande brudar)!

Inga kommentarer: