måndag 16 februari 2009

En present



Jag var ledig från praktiken i fredags så när jag kom dit idag hade jag fått en present.
Fick den av en pojke som nyss slutat ochskulle börja i en ny skola. Blev väldigt glad.

En liten spegel som är lätt att ha med sig i handväskan. Den är köpt i Kina också.
Efter praktiken åkte jag för att ta blodprov och då jag väntade på bussen så mötte jag en annan pojke som började en ny skola denna termin.

Jag har alltid ansett att vi bor tryggt, och det gör jag i viss mån fortfarande, men bara på 1 dag skedde det ett knivslagsmål inte så långt härifrån och ett försök till självmord lite närmare, så polisen var i området från morgon till kväll.
Ikväll ska jag se 183 dagar, tänkte ge det en chans. Imoegon ska jag till läkaren så jag uppdaterar mer då.

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Hej Millan!
Så du har blivit bloggare också =)
verkar vara ett aktivt område du bor i...har ju brandkår mm i närheten så det var ett rätt stort pådrag tidigare idag också.

Söt present du har fått, sånt har man ju alltid användning av.
Kram.