söndag 22 februari 2009

Besök av familjen


Ja dom kom ändå.
Det var ju lite osäkert igår eftersom det kanske skulle bli dåligt väder. Men så blev det inte. Mamma träffade jag i slutet på januari men resten av familjen har jag inte träffat sen efter nyår, så det var uppskattat att dom kom.

Min älskade systerdotter fick massor med kramar och pussar under dagens gång.
Det är ju helt otroligt hur mycket man kan älska en person.
När dom kom fick jag denna teckning av henne. Bilden är väldigt lik mig ;-)!
Hennes andra moster får säkert en hon också,bara hon kommer upp :)!
Då vi har ett badkar ville hon gärna hoppa i och då förhörde jag henne på gångertabellen, dom håller ju på med 3ans tabell i skolan nu men jag frågade henne om 4ans också hehe.
Jag tyckte väl inte direkt om matten då jag gick i skolan,men jag hoppas att hon kommer att göra det.Nångång ska väl trenden i vår familj brytas hehe.


I senaste "Greys Anatomy" handlade det bl.a om en tjej som kom in med okänd magproblem. Hon hade Candida Albicans, precis som jag haft. Been there, dune that liksom!

Börjar dock bli lite nervös nu inför tisdagen, även fast jag vet att det kommer att gå bra!
Annars händer det inte så mycket ikväll, mer än att jag ska se på "Mia & Klara" och "Bones".

Inga kommentarer: