måndag 31 december 2012

Mitt 2012

Snor listan från Linneaiusa :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja jag gifte mig :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?

Jag hade inget nyårslöfte inför 2012, men har tidigare år faktiskt hållit dem, såsom att inte äta chips (höll ut i 3 år)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Några bekanta och släktingar ja, har vänner som under 2013 ska få barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige under detta år.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ett fast jobb :p Vill att alla runtomkring ska få vara friska.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas, och varför?
11 augusti, den dag vi gifte oss, och 19 september, dagen jag fick plus på stickan.

8. Vad var din största framgång 2012?
Vågade ta för mig mer men behöver nog över på att säga ifrån lite bättre...

9. Vad är du mest nöjd med?
Att vi trots motgångar står starka tillsammans. 12 år och still going strong.Att vi nu ska få bli en familj.

10. Största misstaget?
Sa inte ifrån när jag borde ha gjort det. Att bli besviken gång på gång, men nu arbetar jag mig bort från det.

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja idag, årets sista dag, är jag dyngförkyld, orkeslös och seg. Har innte skadat mig som tur är.

12. Bästa köpet?
Oj, svår fråga..men min Iphone är iaf en av dem..

Inga kommentarer: