tisdag 4 december 2012

Confused

När man googlar vecka för vecka, finns det många sidor med information om barnet. Men vartenda en uppger olika vikt och längd, det kan skilja flera centimetrar och många gram, så hur tusan ska man veta att informationen är den rätta? Nåväl jag får väl fortsätta med den jag hittade först, och först i januari när vi får se den lill* så får vi en uppdatering på hur just h*n har det.

Morgonen började med att ha huvudet i toalettstolen. Mådde rätt OK när jag vaknade, men när jag öppnade kylskåpsdörren för att ordna frukost fick jag genast vända och springa in på toan.

Knner mig lite lurad, vadå illamåendet försvinner i v 12 då hormonerna sakta försvinner (hormonerna fördubblas varannan dag fram till v 12 för att sen avta lite och då ska illamåendet också försvinna alt avta) .
Jag har ju passerat den gränsen med 3 veckor och börjar tveka om jag kommer må bra vid jul. Just nu känns det inte som så.

Nä nu ska jag göra ett nytt försök och fixa frukost, så jag kan ta illamåendemedicinen. Har lite ärenden att göra på min lediga dag, och vill inte må dåligt bland folk. wish me luck!!

Inga kommentarer: