lördag 28 januari 2012

middagsbjudning

Jag hade det på känn så när telefonen ringde och det var från jobbet, som undrade om jag kuna jobba idag, så blev jag inte så förvånad. Hoppade i kläderna och slängde i mig frukost.
I början av januari skrev jag in mig på AF, fick träffa en handläggare, och pratade en stund.

Åter till idag...Jag stod i kassan och det var hur mycket folk som helst i kön (är det inte ett roligt fenomen att när en går till kassan så följer alla efter, och sen kan det ibland vara hur lugnt som helst), rätt som det är när jag ska till att ta betalt av nästa kund, känner jag igen människan, och han känner igen mig. Det var ju handläggaren på AF som jag hjälpte.

Nu vet han i alla fall att jag talade sanning hehe.

Om en timme får vi middagsgäster så nu ska jag slita mig från datorn och börja duka fram på bordet, vore ju bra om det var gjort innan dom kommer!!

Inga kommentarer: