söndag 22 januari 2012

Fast på näthinnan...

Har tidigare skrivit om hur vi träffades, men jag kan ändå ta det kortfattat. Jag och en kompis var ut en fredagkväll när vi gick på gymnasiet, jag var inte så sugen, men för hennes skull gick jag med på det.

Efter ett tag när vi stod på dansgolvet kom det fram två killar, varav den ena var Andreas. Han log, jag log, och snart gick dom vidare till ett annat dansgolv. ca 30 minuter senare så möts våra blickar igen, och det är där och då jag inser att jag sett honom förut. Det var som om att tidningsartikeln jag läste 2 år tidigare var från dagen innan.

Det här var ju killen jag hade läst om, och nu stod han framför mig. Bilden har jag blurrat till respekt för honom, men ni fattar ju. Artikeln som skrevs om honom, var pga att fotbollssäsongen hade slutat abrupt, och där låg han nu, hög på morfin och skulle le mot kameran.

Är det inte menat, så säg!!?

Och ja, frisyren är long gone och nu ser han för det mesta respektabel ut ;-)!

Inga kommentarer: