onsdag 11 januari 2012

huvudvärk....

Min lilla frånvaro igår berodde på huvudvärk. Under natten hade jag nog spänt käken på nått konstigt sätt för på morgonen hade jag ont i tandköttet vid ena visdomstanden och sen smög sig huvuvärken på och jag låg mest i soffan och försökte slappna av.

Pga vissa saker har telefonen ringt konstant varje morgon, och jag behövde definitivt öka på sömnkontot så jag hade bestämt mig för att minst sova till kl 10 idag. Sa till Andreas att "vi får hoppas att det inte ringer förrän efter kl 10", resultatet av de orden blev 3 telefonsamtal innan kl 10, så jag snoozade på till 10.30. Nu har jag dock ätit, duschat och klätt på mig, och för några minuter sedan ringde min mobil.

Jag ska få jobba ikväll också, men det är jag bara glad för. Men tror dock att jag ska ta med mig alvedon, utifall att.

Inga kommentarer: