lördag 14 januari 2012

award



Den här har jag fått av Lilla Pys , tack så mycket :) , så nu är det min tur att skicka den vidare. Jag tänkte ge den till de jag läser som har en öppen blogg, så att fler kan hitta till dem. Dem jag läser som har en stängd blogg har ju det av en anledning (men jag gillar ju dem oavsett). Utan inbördes ordning:

1. Linnéa, som flyttat till USA för att få vara med sin kärlek. En rolig blogg med vardagsbetraktelser från både den amerikanska och svenska synsätt.

2. Septemberpyr En släkting som är en relativ nybliven mamma. Skriver roligt om vardagens bestyr.

3 Elin kort och gott En tjej jag nyligen lärt känna. Som ger mig inspiration med hennes bilder. Kan bli lite språkmissförstånd då en norrlänning (jag) träffar henne (sörmlänning), men snart har man lärt sig de ord man tidigare aldrig hört :p

4. Nygammalt Syster som älskar det gamla, skriver mycket om vår stuga och det som är henne kärt.

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Tack Millan, det var snällt! :)<3