måndag 30 januari 2012

Behandling nr 15

Dagens behandling var en liten milstolpe. Det är nämligen 2 år sedan jag började med detta. Nu tycker jag att intervallerna med 8 veckor bara krymper och krymper. Tiden går så himla snabbt, och rätt som det är så är vi inne i april, då nästa behandling har gjorts.

Det har inte hänt mer än att jag hämtat ut ett paket jag skickat efter från ELLOS, men det får jag visa imorgon. Sen vi kom in från kylan (har tagit en evighet att bli av med den brännande känslan på låren pga det) har jag bara legat under en filt som i sin tur resulterade i att jag nästan somnade, men Andreas var smart (!) och råkade tappa ner en skål i golvet så jag vaknade till och nu sitter jag här och hoppas kunna hålla mig tills det är dags att somna för kvällen när det väl är dags. Men först Biggest loser, och det får jag för allt i världen inte missa!!

Inga kommentarer: