onsdag 14 september 2011

klädesinsamling

Under tre dagar har Åhléns & Myrorna samarbetat. Man kunde alltså skänka sina kläder på Åhléns och få en värdecheck om man handlade för en viss summa pengar. Nu tänker jag inte göra av med så mycket pengar för att få ta del av det, men det var ju bra att man kunde rensa garderoben och bli kvitt med lite plagg som ändå bara ligger.

Jag köper så sällan kläder numera, men de kläder jag har är ju ändå som "nya" då man varit i en ny miljö, så nu går jag i princip garderoben runt och har på så vis inte haft behovet med att komma hem med påsar varje dag. Känns ungefär som Klädesutmaningen jag antog för ca 1 år sedan.

Men den här månaden behöver man inte bry sig om vad man har på sig då alla ska ha likadana tröjor på sig, för en viss händelse.
Har fått frågan varför jag inte skriver om praktikplatsen, men jag känner att lite ska jag hålla för mig själv, de jag känner alternativt pratar med på Facebook vet eller kan jag berätta för. Men vissa saker har inte med denna blogg att göra.

Fick i alla fall höra en massa positiva saker om mig från chefen idag. Han tycker att jag har bra framförhållning, och han berättade även att de andra i personalen bara haft goda saker att säga. Och det är ju inte fy skam!

Inga kommentarer: