lördag 29 maj 2010

Stor Loppis

Idag var det dags för loppis. Men i och med att jag redan slängt bort en massa skräp hade jag i förväg intalat mig själv att jag inte skulle komma hem med en massa onödigt och hade bara vissa saker i sikte. Men självklart fanns inget av det som jag verkligen ville ha.
För barnfamiljer lär det iaf ha varit en guldgruva men i övrigt var det bara rat.
Väl hemma stannade vi till hos grannen och har varit med dem fram tills nu. Är bara lite frusen nu så nu har jag tagit fram värmeljus så man blir varm igen.
Eurovision finalen ikväll och man kan nog inte tänka sig att en bra låt kommer vinna. Men man måste se det ändå! Galet.

3 kommentarer:

Anna sa...

Hittade lite till Tindra ;)

Men köper aldrig ngt till hemmet och så faktiskt för oftast är det bara massa gammalt rat och det är inte riktigt min grej :P

Synd att vi inte stötte på varandra, men var ju rätt mkt folk!

Camilla sa...

Anna: Det är därför folk vill bli av med det ;-) närå nångons skit är ju en annans skatt. Hoppas det blir en ny storloppis snart, så det kanske blir lite bättre grejjor. Ja det var tråkigt, jag bad Andreas hålla koll (med en beskrivning på dig haha)

Anna sa...

Ja precis :P

Haha jaså :P det är ju så lätt att beskriva en person :P