tisdag 25 maj 2010

Biggest Loser

Nån som följer Biggest loser som går varje vardag på Kanal 5? Det gör jag, slaviskt. Och jag har fått en ny idol. Ända sen första avsnittet har Tara varit min favorit och hon växer bara mer o mer i mina ögon (och minskar midjemåttet).
Hon är starkast av dem alla, spöar alla killar (och alla tjejer) oavsett vilken utmaning dom får. Och bilden ovan säger väl ganska mycket? Har inte tjuvkikat på vem det är som vinner, men oavsett hur det går så har Tara gjort det bäst.
Men jag håller tummarna extra hårt för att det ska bli som jag hoppas.
Hejja hejja!

8 kommentarer:

Anna sa...

Dom är såå duktiga, det är imponerade! Har aldrig följt en säsong från början till slut, men sett en hel del då och då...

Brukar säga till min karl att jag skulle vilja vara med i nåt sånt och vara under press och så, för att klara att nå mitt drömmål! Inte för att jag är så stor men ändå bara för att klara det :) Jag är så fast nu.. vet inte hur jag ska klara att nå min drömvikt.. Vill såå gärna och promenerar varje dag och så.. men behövs ngt extra för att vågen verkligen ska gå stadigt neråt.. skulle nog behöva avstå helt från gotta på helgerna men jag klarar det inte! :( åh suck va jobbigt det är när man vill så mkt men man bara står och stampar :(

hur går det för dig?

Camilla sa...

Anna: att se det här programmet motiverar mig, är inne på v 9 med LCHF och jag har inte ätit godis sen 15 mars. Det är svårt men det fungerar. Jag har gett mig f-n på att jag ska ut 2 ggr per dag och så har det blivit också. hade gärna gymat, men får inte det som du vet...så då blir det bara promenader. Men ge inte upp bara för att du känner en svacka, börja smått och sen har det gått ett tag utan godis :)

Anna sa...

Jätteroligt att det går så bra för dig! Du är superduktig!! :)) Hur långa promenader tar du? Jag brukar alltid gå 1h på morgonen sen skulle jag gärna vilja ta mig ut en gång på kvällen också men oftast blir det inte så.. Men försöker ta mig till gymmet 2ggr/vecka men skulle önska jag tog mig oftare...

Jag är världne godisgris så jag blir såå imponerad av dom som klarar det, som du :) Det betyder liksom helg att ha ngt sånt.. men jag har iaf minskat väldigt mycket och det är väl iofs bra.. Men ska försöka minsta lite mer och köra på ännu mer mer promenader.. ;) ed

Camilla sa...

Anna: men det är ju jättebra gjort. Jag är också en gottegris så den här tiden är en prövning, men jag vet att jag klarar det då jag varit utan godis tidigare som varade en längre tid. och istället för lösgodis kan du köpa 70 % choklad, jättegott och mycket bättre.

Anna sa...

Okej,duktig du är :) Jo vet att det är mycket bättre men tycker tyvärr inte om det ;) Får väl satsa på beach 2011 ist kanske :P

Camilla sa...

Anna: jag var inte så förtjust i det heller, men smaklökarna kan ändras, nu smakar nästan den mörka chokladen som vanligt godis ;) lätt ätet men mättande :-)

Anna sa...

kanske får börja träna på att äta det då :P

Camilla sa...

Anna: gör det. börja med en liten bit varje dag. 70 % är inte alls så hemskt, men däremot klarar jag inte av att äta ngt med högre kakaohalt.