söndag 23 maj 2010

ingen vila ingen ro..

Efter frukosten gick vi till gudsonen och hans storebror. Andreas hade lovat att spela fotboll och brorsan väntade ivrigt på att vi skulle dyka upp. När vi lekt klart gick jag den sedvanliga promenaden.
Sen fick jag ett ryck och började rota i alla skåpar och garderober. Så imorgon ska jag gå iväg med ett par kassar till Myrorna. Var inte så längesen jag var där, men känner att jag måste bli av med lite mer skit.Det är bra konsigt hur prylar kan ha en sån effekt på en. Det är ju bara att slänga allt om man ändå inte använder det, och sluta tänka på att man kanske kan behöva det någon dag. För det lär ju knappast hända.
Vi är precis hemkomna efter att ha kikat på en lägenhet. Många bra fördelar men vi ska fundera i någon dag till innan vi bestämmer oss.
Nu är alla dagens måsten slut så nu ska vi bara slappa framför tvn,för imorgon blir det ju mera måsten.


8 kommentarer:

Anna sa...

Visst är det lustigt att man har så svårt att släppa saker och alltid tänker tat kanske vill man använda det nååååån gång ;)

Camilla sa...

Ana: jäklar vad du är snabb på att svara ;) (inte mig emot dock hehe),ja jag tänkte på det idag, och trots att jag inte behöver göra mif av med dem så kände jag, nu eller aldrig. Vem orkar ha en massa skit skräpandes och det tar bara upp en massa plats.

Anna sa...

Ja men Camilla, jag gör ju inte annat än sitter och väntar på nya inlägg i din blogg förstår du väl ;)

Nä man samlar på sig såååå mycket! Behöver rensas ibland :)

Camilla sa...

Anna: haha, det är bra det, trogen läsare :) på tal om skräp, ska du på storloppisen nästa helg :)??

Anna sa...

Yes :)

Är det på Nolia eller?? Har inte varit på loppis på evigheter!

Camilla sa...

Japp, jag läste det i tidningen igår. Det är den stora loppisen skulle jag kunna tro eftersom det är inträde. Inte jag heller, därför ska jag dit :)

Anna sa...

Okej! Får se vad som händer i helgen, är det lör och söndag?

Camilla sa...

Japp, av en slump såg jag det i tidningen när vi var borta...annars hade jag missat det totalt, och det vore ju hemskt tråkigt :)