onsdag 19 maj 2010

Det lönar sig att sitta på rumpan

Trots att jag inte orkat gå på promenader i nästan en veckas tid pekar vågen stadigt neråt. Gick upp 3 hekto strax innan jag blev förkyld, men nu är det -1,2 kilo igen.Jag var bombsäker på att det skulle visa plus när jag ställde mig på vågen imorse. Att sitta och se på tv och äta funkar visst ändå. Men så snart förkylningen är över ska det återgå till det vanliga igen.
Förhoppningsvis hinner jag gå ner 2 kilo till innan läkarbesöket, men allt kan ju hända tills dess, så man får vara glad över det lilla det blir.

7 kommentarer:

Anna sa...

Härligt!!! :))

Själv vågar jag inte väga mig, blir bara så besviken är jag rädd.. har liiiite för svårt för att låta bli att smaska lite för mycket av det goda ;) även om jag är duktig på att röra på mig men! Går väl inte upp iaf :)

Camilla sa...

Anna: jag var livrädd inför dagens vägning :p bra att det går jämnt upp iaf :)

Anna sa...

men se så bra det gick :) men inte så konstigt, du är ju superduktig!!

haha ja ;)

Anna sa...

ja och fina minnen är underbara att ha! =)

Camilla sa...

Anna: ja man försöker ju :) Inte fel att börja sommaren med att se ut som man är van att se ut. Har egentligen några kilon kvar, men ska inte vara så hysterisk över det under sommaren, kommer nog ta upp det hela efter sommaren, så man får njuta lite tills dess.

Anna sa...

Låter jättebra det :) Har inte heller nått mitt mål nu innan sommaren och vet inte om jag orkar köra ännu hårdare nu, får se men annars kommer jag också ta upp det till hösten :)

Camilla sa...

Anna: vi tar det sen ;)