fredag 5 mars 2010

Ringen beställd

Passion
3 mm, 12 brilljanter 0,36 karat

Har precis kommit hem från stan. Ringen är nu beställd och jag är så förväntansfull. Den blir min om 2-3 veckor och jag tänker räkna ner varje dag tills jag får samtalet att jag får komma och hämta den. Innan vi åkte in gissade jag att fingret blivit 2 mm större än förra ringens storlek och när jag fick prova ut rätt ring i butiken fick jag se att jag hade rätt. Men förhoppningsvis blir inte fingrarna större än så.
Idag måste vara den varmaste dagen här på hela 2010. Solen skiner,himlen är blå, snön smälter och folk gick med jackorna öppna. Det får gärna fortsätta vara så även fast det är önsketänkande.

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh va fin!! :) Bröllop snart? ;)

Camilla sa...

Anna: Visst var den :) hehe inte än vad jag vet :p

Enterprisewomen sa...

Jätte fin! Verkligen super fin!

Camilla sa...

E:

tack :) längtar tills den sitter på fingret :)