söndag 14 mars 2010

helgen

Kanske dags att skriva något. Har ju haft fullt upp, men ändå inte. Har gått på gym varje dag(och fått träningsvärken from hell), träffat Lilla L varje dag, suttit ute i det fina vädret varje dag och sen har jag passat på att göra absolut ingenting också.
Melodifestivalen såg jag självklart på. Tyckte att Manboy var mest trallvänligast men det var nog rätt låt som vann ändå, även fast det säkeligen lär gå lika dåligt som alltid!
I fredags fick jag veta att ringen är klar och att jag kan hämta den, men det gick ju lite dåligt då jag inte åker upp förrän på tisdag, men på onsdag får det bli och jag längtar.Först sa dom att det skulle ta 3 veckor, sen andra gången jag var in fick jag veta att det skulle bli 2 veckor (därför beställde jag den innan jag åkte), men det tog visst bara 1 vecka. Snabb service, trevlig personal och fina ringar.
Nu är det bara kameran som saknas!

Inga kommentarer: