torsdag 18 mars 2010

Its a good day

It just keeps getting better and better. Andreas överraskade mig imorse med att komma hem med kameran. Äntligen är den hemma. Den här gången var det blixten som fick lagas och sen rengjordes den också. Så nu kan jag äntligen visa ringen.


Med ringen fick jag också en jättefin förvaringsask, som säkert kommer användas nångång.


Jag gjorde verkligen rätt val som tog den största stenstorleken och den sitter alldeles perfekt. Innan vi beställde ringen fick jag prova en ring från deras sortiment med mindre carat och den kändes inte alls bra så jag drog en chansning och beställde denna utan att ha provat(då den här inte fanns inne). Ibland går det bra!

Om det bara kunde sluta snöa så skulle man vara på ännu bättre humör!

3 kommentarer:

Katja sa...

Men vad tjusig.. :) Å härligt att ha kameran tillbaks..

Linnea sa...

Vad fin den är! Kul att ha kameran igen. :)

Camilla sa...

Katja: visst är den :) Det är helt underbart, nu känner man sig hel igen ;-)!

Linnea: Tack :) nu kan vi ha med oss kameran när vi åker ner ändå :)