söndag 21 mars 2010

Millenium


Igår visades "Män som hatar kvinnor" på SVT. Jag själv har inte sett någon av triologin och jag är säkert den enda i Sverige som inte har gjort det. Så när det inte fanns något att se på började jag titta."Jag ger väl det en chans", tänkte jag.
Och j***ar vad bra den var. Dessvärre visas den i 2 delar(jag ville ju se allt på en gång!) så nästa gång blir inte förrän nästa lördag. Vi är bortbjudna då, men som tur är kan man spela in det.
Men jag hoppas verkligen att den här veckan går i raketfart.
Den som inte sett den borde genast gå och hyra den!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst äe den bra
Kranm Mamma

Camilla sa...

Mammma: den är jäääättebra :)

polly sa...

alla delarna i serien vias över 6 ggr =)

Camilla sa...

Polly: jag hörde det. Blir mycket tv tittande framöver :D