söndag 28 mars 2010

an ordinary day

Gårdagen blev riktigt trevlig. Det blev inte så sent, trodde jag, men då skulle vi ju flytta fram klockan en timme. Inte populärt. Vaknade med andra ord ganska sent imorse. Upp och hoppa och börja göra nytta, så idag har jag hunnit tvätta,städa, diskat, gått en promenad (hallå vad är det som händer med vädret?), och slappat.
Samtidigt som jag slappade passade jag på att se andra delen av Män som hatar kvinnor, och det var j-----t bra!
Inbetalningskortet för klassträffen är betald, så nu är det lite drygt en månad kvar tills dess. Tack vare Facebook har vi gjort en grupp för alla som kan komma dit! Så man har en liten pejling på vilka som dyker upp.
Bones, älskade Bones har säsongspremiär ikväll. Kommer kura ihop mig i soffan med mysfilten och njuta av ett glas chokladmousse!

Inga kommentarer: