måndag 1 mars 2010

bling bling

Jag ska få en ny förlovningring och letar för fullt. Har hittat många fina och snart har jag bestämt mig. Det blir med största sannolikhet en ring från Schalins
Nr 1, River, Seine.
Den här tycker jag är jättefin men passar nog bättre som en vigselring
Nr2, Passion
Den här är min favorit än så länge. Dessvärre fanns den inte inne att testa så jag måste gå dit och be dom skicka upp ett provexemplar. När man väl bestämt sig tar det 3 veckor innan man får ringen och i priset ingår inskription och ett halvårs försäkring.

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Sofie. sa...

Ja båda är fina. Om du väljer nr 1 så får ni ju se till att det blir "varm-korv-med-bröd" bröllop snart ;)

Camilla sa...

Sofie: Förhoppningsvis skulle det bli lite mer än bara varmkorv med bröd ;-) men nr 1 är inte billig (inte om man vill ha 1 karats diamant ;-))