söndag 10 januari 2010

Sverige bakar

Med Aftonbladet kan man varje vecka köpa en receptbok, och nu får jag snart inte plats med några fler. Trots att det är 14 böcker kvar som ska ges ut. Kladdkakeboken är än så länge min favorit, men de som känner mig vet ju det vid det här laget ;-)
Den här helgen har gubben jobbat och jobbat och jobbat. Imorgon har han dock lovat mig att vi ska gå på stan, det blev ju aldrig av sist pga den hemska kylan.
Fick nästan en chock (åt det andra hållet) när jag såg att temperaturen bara visade -3 idag. Tillsammans med grannen tog jag en uppfriskande promenad, och efteråt kändes det väldigt bra. Ett bad på det, Glee, fejjan, och krossad choklad kommer göra söndagen ännu bättre!

2 kommentarer:

Elin sa...

Mysig kväll :) Och med tanke på kokböckerna, är det bara kakor osv eller även mat?

Camilla sa...

Ja inte har man gjort många knop ikväll :) Mmm, bara kakor,tårtor och desserter..