fredag 22 januari 2010

fredagen i bilder

Ikväll kom Andreas kusin Johan på besök. Ett biobesök stod på schemat.

Men först visade jag honom hur man ska spela Happy Aquarium på Facebook. Han ligger några levlar under mig och jag har ju vanan inne nu.

Hade en gratis biobiljett som äntligen fick komma till användning.


Men jag ville inte se samma film som grabbarna.Filmen de såg var Daybreaker och bilden nedan visar vad dom tyckte om den. Icke godkänd alltså. Dom önskade att dom gått samma film som jag.

Själv såg jag Its complicated, och den fick bättre betyg. Är galet proppmätt efter popcornen och nu känns det inte som om att jag kommer orka äta på bra länge, men det lär ju vara bortglömt till imorgon. Nu ska jag vara social. Inte varje dag som man har finfrämmande :)

Inga kommentarer: