lördag 23 januari 2010

skvallertidningar

Vilken perfekt gäst Johan var. Då han har en liten flicka hemma så är han van att kliva upp tidigt på mornarna. Imorse klev Andreas och jag upp kl 09, och då hade Johan redan varit vaken ett tag. När jag stiger in i köket ligger det en massa skallertidningar som jag vet att jag inte har köpt.
Då har han alltså gått och handlat och köpte då dessa tidningar till mig. Tack tack tack så mycket. Nu har jag lite läsning när jag sitter i bilen hem till mamma och pappa.
Mamma och pappas grannar är här i Umeå och har hälsat på deras dotter så jag kunde få åka hem med dem. Så nu väntar jag bara på att dom ska höra av sig. Packningen står i hallen, fejjan är kollad, läst alla bloggar jag följer,tvätten är tvättad, disken är diskad, småkollar på reprisen av Lets Dance och känner mig ganska redo att åka hem. Det ska bli kul att se hur pappa har återhämtat sig.
På återseende!

Inga kommentarer: