söndag 7 april 2013

Diinglisar

Såklart bebben ska ha mera kaninsnuttisar. Jag har börjat sova med diverse filtar så att den ska lukta mig när bebben kommer så den känner igen min doft. Borde ta och lägga till snuttisen också :)
 
Fick höra en rolig nyhet för en stund sen och jag blir så glad. Man tvivlar ju ibland på om man kommer kunna genomföra en förlossning, men kan hon (och alla andra) så borde jag kunna. Nu sa bebben bara vara så snäll och vända på sig, för jag börjar känna mig osugen på ett kejsarsnitt.
 
Jag vill ju i alla fall få möjlighet att testa att bli förlöst på det "vanliga"  sättet.
 
Har precis lämnat av systerdottern på tåget så nu ska jag slappa en stund innan dammsugaren kommer fram.Vi har varit på kalas så magen är rätt mätt och benen är rätt trötta.
Hoppas helgen varit bra!!

Inga kommentarer: