fredag 17 augusti 2012

walking down the aisle





(Bilder som min syster tagit)

Vi kom till kyrkan 5 minuter innan vigseln skulle börja och när vi började gå från bilen såg vi att ett par var på väg in, så vi fick gömma oss.

Minuten innan dörrarna skulle öppnas pratade vi lite med prästen och då slog det mig "shit vilken grejj" (av lycka såklart), och jag blev tårögd meddetsamma.
Men det gick ändå bra att se gästerna i ögonen när vi gick fram mot altaret.

Jag må upprepa mig själv, men jag längtar som en tok efter fotografens bilder. Det är inte ofta jag inte har kontroll då det gäller bilder :p
Men jag vet med säkerhet att det kommer finnas många guldkorn!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh, ni är jättefina! Klänningen passar dig jättebra! Lovely! Kramar och Grattis igen!

Camilla sa...

Ida: Tack :) jag kan rekomendera att gifta sig (om man är redo vill säga :p). Karln går och säger Fru W hela tiden hehe...