måndag 27 augusti 2012

Bröllopsbilder



Morgonen började med att jag klev upp kl 07.00, passade på att snabbduscha och äta frukost i lugn och ro. Jag var lugn som en filbunke, eller som jag sa till Elin ; "Det kändes som om att man gick på lugnande".
 
 Kl 08 kom syrran för att börja med håret och det blev klart snabbare än vad jag trott så min andra syster började att sminka mig.
Vid 10.30 kom fotografen hem till mamma och pappa och fotade oss lite på hemmaplan.
 
Eftersom han fotade så många bilder så kan jag ju inte visa alla, men ett tag framöver kommer jag kunna lägga upp ett par stycken. Vi ska ta och sätta oss ner nu och bestämma vilka bilder vi vill ha  ett album och vilket foto som ska vara i tidningen # Beslutsångest!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jättefina! :) Grattis i efterskott förresten! kram

Camilla sa...

Ida: tack så mycket :) det blev en väldigt lyckad dag :)