tisdag 28 augusti 2012

Min födelsedag

 
Det är ju min födelsedag idag, men i lördags kom mina föräldrar och svärföräldrar för att fira mig då istället. Solen sken, vi bjöd på fika och köttfärspaj och det var en bra dag helt enkelt.

                                 
Murgrönorna köptes för bröllopets skull, då vi klippte av dem och lade dem på borden för att göra dukningen mysigare. Mamma kom upp med två av dem, så nu får man hoppas att de vill vara vid liv ett tag till :)

 
Jag har köpt en present till mig själv, som jag kollat in länge. Har redan läst 115 sidor.



                                                     Jag fick lite ljus i födelsedagspresent


       En parfym, rengöringskräm, serum, nattkräm, en liten spegel och lipbalm.


             Denna skålen formad som ett hjärta fick jag också, och pengar av mina föräldrar :)


Andreas jobbar idag så jag firar födelsedagen själv, men det gör inget då jag blev firad i lördags. Det känns helt enkelt som en vanlig dag idag för min del.

Inga kommentarer: