söndag 27 maj 2012

Loreen vann.

Se på fan. Hon kom inte bara bland de tio bästa, hon vann ju hela skiten. Låten var ju riktigt bra, men bara för att man tycker det så brukar ändå östeuropeiska låtar gå hem hos folket i Europa (samma sak varje år). Men inte denna gång, 18 länder var eniga att hon var bäst, så nu har hon slagit rekord. Inget annat land har fått så många 12or tidigare. Kul, tycker jag. Och Sverige har äntligen fått en direktkvalificering till nästa år.

Vaknade upp till en fin dag idag också, har hört att det ska bli sämre väder till veckan så de senaste timmarna har spenderats utomhus. Det har resulterat i en röd färg, så för ett tag sen gav jag upp. Blev så trött att jag råkade somna. Det var tur att man vaknade när man gjorde eftersom tvätten var klar.

Har knappt vaknat till liv, men måste försöka vara vaken några timmar till, men ack vad skönt det var att få sova. Orkar inte svamla ihop mer, ögonen går i kors, så nu får jag ge mig helt enkelt :)

3 kommentarer:

Ida sa...

Ja det var verkligen jättekul och på tiden att Sverige vann igen! :D

Camilla sa...

Ida: det var verkligen på tiden :) skönt att dom slipper kvala nästa år hehe

Ida sa...

Ja det är ju nästan det bästa. Hoppas man kan kunna se det IRL nästa år. ;)