torsdag 3 maj 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ledig idag...trodde jag. Idag skulle jag hälsa på T och föra över lite bilder på hennes dator, snacka lite skit och hälsa på hamstern Jenny (nångång så småningom ska jag fota denna väldigt snälla hamster), och efter det hade jag tänkt gå och handla. Men en stund efter jag kommit hem till henne ringer chefe och undrar om jag kunde koma in och jobba, men jag var ju inte hemma och jobbarkläderna hade jag lämnat hemma i förmån för maten jag skulle handla, men snäll som han är kom han och hämtade mig och skjutsade hem mig så att jag kunde hämta kläderna.

Är precis hemkommen och är ensam till imorgonbitti. Då hinner vi knappt umgås till jag ska åka oc jobba igen. Men man tackar ju inte nej till arbetstimmar så vi får umgås till kvällen istället.

Inga kommentarer: