fredag 11 maj 2012

Idag skulle jag göra så lite som möjligt....

Så fort jag tänker att jag ska göra så lite som möjligt, unna mig en sovmorgon (sovmorgon för mig numer är när klockan slagit 09.00), kanske ta mig ner på stan och köpa lite saker som saknades i kylskåpet, så ändras oftast de planerna, som idag då jag väcktes av att telefonen ringde.

Det var jobbet och man tackar ju inte nej till att få fler timmar direkt. Hann slappa i sängen i 30 minuter innan det var dags att kliva upp. Imorgon ska vi hälsa på en nyfödd bebis och storebrorsan till bebisen fyller år så jag passade på att köpa lite småsaker till de båda. Kanske blir det några bilder på minstingen, mest troligen blir det nog så.

Ikväll är jag ensam och jag är sååå uttråkad. Nåväl, hockeyn får kanske hålla mig sällskap,jisses!!

Inga kommentarer: