söndag 2 oktober 2011

smelly...

Igår var vi ju då på en restaurang och åt middag med ett annat par. Dom ska bli föräldrar inom de närmaste veckorna och ville passa på att gå ut då det kan vara deras sista chans innan det kommer en till. Stället vi var på, har varken jag eller Andreas besökt tidigare. Sniglar,ostron och musslor är inte riktigt vår grejj, men som tur var fanns det lite annat.

Restaurangen erbjöd flera små rätter och man skulle då beställa 3-5 rätter per person, men som sagt, sniglar är inget jag vill tvingas äta bara för att man bör beställa 3 rätter, så idag luktar jag rökta rökor trots att jag skrubbat mig ren ett par gånger.

Vi hade jättetrevligt och vi blev mätt, men om vi går ut bara vi två, så lär vi nog inte gå dit som ett förstaval. Men det är ju bra att man fått testat, annars hade man ju kunnat gå miste om något!

3 kommentarer:

Anna sa...

Haha inte min grej heller direkt men tur ni fick äta annat och iaf bli mätta :)

Camilla sa...

Anna: ge mig en köttbit och lite potatis så blir jag nöjd :p eller kyckling, indiskt mm :p

Anna sa...

samma här! :)