torsdag 6 oktober 2011

Då har man fått helg.

Ledig imorgon så man kan våga vara vaken lite senare ikväll också. Men inatt var det ingen rolig natt. Slocknade på två röda, men vaknade fler gånger fram till att väckarklockan ringde. Så att man har orkat med dagen är ett under. Var på sjukhuset och tog blodprov. Stackaren som skulle ta blodprovet på mig blev nog lite nervös när jag sa att jag var svårstucken, för han missade två gånger innan han tillkallade en annan. Hon som tog över fixade det på en gång. Jag är lite sönderstucken och har lite ont, men det går ju över snart!

Imorgon ska vi våga oss på att ta tåget för en helg på annan ort. Då ska det även bli ett besök till möbeljätten när man ändå är i förbifarten. En inköpslista är gjord,men som alltid blir det väl en massa annat som slinker ner i kundvagnen. Nu ska jag se "4 stjärnors middag" och börja packa så att man kan unna sig en sovmorgon imorgon och ta igen förlorad sömn från inatt!

Inga kommentarer: