måndag 31 oktober 2011

Dont tell the bride


bild: google

DTTB är ett program som jag sett tidigare, men just nu känns det mer aktuellt. Om jag läser tillbaka så har jag säkert skrivit om det tidigare, men det var ju då.

Själva konceptet tycker jag är en kul grejj, när det gäller andra.....Skulle jag vara med i något sådant skulle jag inte tycka om det alls. Jag hade inte klarat av att inte kunna få göra något, då det är brudgummen som ska planera hela bröllopet själv. Nu beror det ju på vilken personlighet man har. Men jag vill hellre att om bröllopet blir misslyckat så har båda varit med i planerandet, än att man själv ska gå och vara missnöjd över att brudbuketten är fel, klänningen är ful och maten är äcklig.

Än så länge är det jag som gjort det mesta, men det är lång tid kvar och så småningom har Andreas en massa uppgifter som han ska ta hand om. Men båda måste Okej:a varje punkt innan vi kan avsluta det. Men ack vad glad jag kommer att bli när allt detta är över!!

Inga kommentarer: