söndag 21 augusti 2011

Photoshoot

Efter sjukdom och en massa annat som kommit i vägen så blev det äntligen lördag och jag skulle hälsa på grannfrun (trots att vi inte är grannar längre får hon heta så ändå). Hade lovat henne att ta lite bilder på henne i skogen (kan ju dock inte visa alla här och det blev ju en hel del bilder), så vi tog med oss lite rekvisita och begav oss till skogen bakom hennes lägenhet.

Det var väl egentligen inte planerat något mer, men det slutade med att vi var hos dem i 9 timmar och kom hem ganska sent igår. Sen har man redigerat bilder så att det nästan blöder i ögonen, men grannfrun blev nöjd och det är ju huvudsaken!

När alla bilderna från gårdagens plåtning var färdiga var jag ändå inte klar, för då skulle jag redigera bilder som min syster ska få. Gick nämligen in i en butik som inriktat sig på Shabby chic och frågade om jag fick fota och som skulle läggas upp i en blogg, och det fick jag som tur var.

Trots att det är jag som fotat ska det bli spännande att se vad syrran ska göra. Blir ju publicitet för affären i alla fall!







Inga kommentarer: