söndag 14 augusti 2011

inspirationsbilder- Blommor









bilder: från google, nedersta är en bild på syrrans kompis bukett

Snacka om I-lands problem när man inte kan bestämma sig huruvida droppformade eller runda buketter är snyggast? Har ju lång tid på mig att bestämma mig, men som sagt, bra att vara ute i god tid ;)

Både jag och sambon älskar vita prärieklockor, men har hört att de sloknar lätt i en bukett, kan det stämma tro? Sen snöade jag in mig ett tag på fresia. Ja utbudet är stort och det jag vet är att jag vill ha rosor och daggkåpa.

So far, so good!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bröllopsplanering för hela slanten =) Kul!
/ Åsa

Camilla sa...

Åsa: ja det är det verkligen :p trots att man inte kan göra så mycket nu får man tänka på de saker som kommer hända framöver :p