söndag 28 augusti 2011

B- day





Jahaja, då kan man officiellt säga att jag är en 27 årig, och tror jag ska stanna vid den siffran :p
Har haft besök av sambon föräldrar så det har bjudits på tårta (smakade mycket bra), kladdkaksmuffins & snickerskakor. Brukar ju alltid gör mycket men den här gången insåg jag att mindre är bäst då gästerna aldrig tar för sig så mycket.

Men är någon sugen på tårta är det bara att kika förbi. Den ska ju ätas upp snarast!

Av min syster som bor i huvudstaden fick jag smink, hudlotion från Victorias Secret och en kupa att ha blommor/ljus eller vad man nu kan vilja ha det i. Kom på nu då jag ser bilden att jag glömt fota den så jag får visa den vid ett annat tillfälle helt enkelt.

Av min andra syster fick jag presentkort och av det har jag köpt en gästbok (hittar man så ska man ju slå till), och den får jag också visa en annan gång.

Och av våra föräldrar fick jag pengar som direkt åker till sparkontot.
Nu väntar vi besök igen och dom lär komma närsom helst så jag får avrunda och ladda upp för en omgång tårtbit till!!

Inga kommentarer: